مهر استار | عکس نوشته | بیوگرافی | اخبار و حواشی

چرا ریحانه پارسا پیج و صفحه اینستاگرام ندارد؟

در این خبر به آدرس جدید صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا می پردازیم با ما همراه باشید.

مرتبط: ریحانه پارسا و مهدی کوشکی طلاق گرفتند؟ + عکس و جزئیات

به گزارش مجله امروزیا، این روزها هر بازیگر دارای یک صفحه رسمی در شبکه اجتماعی اینستاگرام است و طرفداران آنها می توانند با رفتن به صفحه و آدرس اصلی اینستاگرام این اشخاص تصاویر و مطالب آنها را دنبال کنند. یکی از بازیگران جوان و جویای نام ایرانی که طرفدار کم ندارد ریحانه پارسا است، او با بازی در یک سریال صدا و سیما پله های شهرت را خیلی سریع طی کرد طرفداران بسیاری دارد.



آدرس صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در گذشته دارای صفحه رسمی اینستاگرام با دنبال کنندگانی بیش از 500 هزار نفر بوده اما چند وقتی است که صفحه اینستاگرام خانم پارسا در دسترس نیست. آدرس صفحه اینستاگرام اصلی ریحانه پارسا instagram.com/reyhaneparsaa بود اما با ورود به این صفحه با متن “این صفحه موجود نمی باشد” روبرو می شوید.

آدرس صفحه رسمی ریحانه پارسا ناموجود است

blank

در جستجوی اینستاگرام هم صفحه رسمی ریحانه پارسا پیدا نمی شود و حتی سایت گوگل نیز به اشتباه صفحه طرفداران او با آدرس reyhaaneparsaa را به عنوان صفحه اصلی و رسمی نشان می دهد. هنوز مشخص نیست چرا ریحانه پارسا صفحه اینستاگرام خود را بسته است، شایعاتی ماننده فروش صفحه او به سایت cinemaact . ir و یا هک شدن صفحه ریحانه پارسا منتشر شده است.

آدرس جدید اینستاگرام ریحانه پارسا

صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا که به این آدرس www.instagram.com/reyhaneparsaj بود از روز گذشته به آدرس جدیدی منتقل شده است.
آدرس جدید پیج و صفحه اینستای ریحانه پارسا به این آدرس
https://instagram.com/rey.parsa.rey تغییر یافته است. هم اکنون این صفحه رسمی خانم پارسا نزدیک به ۴۰ هزار دنبال کننده دارد.


مرتبط: عکس برهنه ریحانه پارسا، او در مسیر گلشیفته شدن است؟



blank
ارسال شده در 7 فوریه 2020 - 48,796
تبلیغات متنی
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها