مهر استار | عکس نوشته | بیوگرافی | اخبار و حواشی

تعطیلی مدارس همه شهرهای ایران شنبه 3 اسفند 98

در این خبر به آخرین اخبار تعطیلی مدارس گیلان و رشت با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز شنبه 3 اسفند می پردازیم با ما همراه باشید.

به گزارش مجله امروزیا، روز جمعه 2 اسفند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور انجام می شود. با توجه به استفاده مدارس به عنوان مراکز رای گیری این احتمال می رود که به علت آماده نبودن مدارس، روز شنبه 3 اسفند 98 مدارس تعطیل شوند. با ما همراه باشید با جدیدترین اخبار تعطیلی مدارس در سراسر کشور در همین خبر.

تعطیلی مدارس گیلان در روز شنبه 3 اسفند 98

تعطیلی مدارس بندر انزلی

با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، کلیه مدارس بندرانزلی به دستور فرماندار محترم روز شنبه سوم اسفند تعطیل می باشند.

 

تعطیلی کلیه مدارس استان خوزستان فردا شنبه 3 اسفند 98

شهرستان‌های مختلف، ازجمله امیدیه، ماهشهر، خرمشهر، شادگان، آبادان و… فردا شنبه‌ را تا کنون تعطیل اعلام‌ کرده اند و به احتمال بسیار کلیه شهرستان‌ها به منظور برگزاری انتخابات تعطیل اعلام‌ خواهد شد. مدارس دزفول و بهبهان هم فردا تعطیل شد. مدارس شوشتر دو دو نوبت روز شنبه تعطیل شد./ عصرجنوب

تعطیلی کلیه مدارس استان تهران فردا شنبه 3 اسفند 98

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران: همه مدارس شهر تهران در همه مقاطع تحصیلی فردا شنبه سوم اسفند تعطیل است

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز از تعطیلی همه مدارس شهرستان‌های استان تهران در روز شنبه سوم اسفند خبر داد/ صداوسیما

 

مطالبی که در سایت امروزیا منتشر نمی شود را در زیر ببینید:

کانال تلگرام امروزیا

blank
صفحه اینستاگرام امروزیا

blank


blank
ارسال شده در 21 فوریه 2020 - 2,066
تبلیغات متنی
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها