مهر استار | عکس نوشته | بیوگرافی | اخبار و حواشی

لیست کامل 10 زن زیبای مسلمان در سال 2020 + تصاویر

در این خبر به لیست 10 زن زیبای مسلمان به انتخاب سایت فیل گپ FillGap می پردازیم با مجله امروزیا همراه باشید.

به گزارش مجله امروزیا، معمولا هر ساله وبسایت های خارجی به انتشار لیست های زنان زیبا و مردان زیبای جهان و غیره می پردازند، این بار وبسایت fillgap.news به انتشار لیست 10 زن زیبای مسلمان در سال 2020 پرداخته است که با یکدیگر آن را بررسی می کنیم با مجله امروزیا همراه باشید.

لیست 10 زن زیبای مسلمان در سال 2020

10. مه جبین(مهزبین)چودهوری Mehazabien Chowdhury

مه جبین یا مه زبین چودهوری در شهر چیتاگونگ، بنگلادش به دنیا آمده است. مه زبین متولد 19 آپریل 1991 و 29 سال سن دارد. او در کودکی به همراه خانواده اش به امارات متحده عربی مهاجرت کرد و سپس در 16 سالگی به بنگلادش بازگشت. او در سال 2009 در اولین فیلم درامش حضور پیدا کرد و بعد از آن در چندین فیلم و سریال بازی کرده است. این سوپر مدل بنگلادشی در کشورش خیلی مشهور است. او با برندهای مشهوری مانند لوکس، پپسی، D’Damas و خیلی موارد دیگر برای تبلیغات همکاری کرده است.

blank

صفحه اینستاگرام Mehazabien Chowdhury بیش از 3 میلیون 300 هزار دنبال کننده دارد.

9. شیخا مهره Shaikha Mahra

Shaikha Mahra شیخا مهره که به عنوان “شاهزاده خانم دبی” به دختران شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم فعلی دبی شناخته می شود متولد 26 فوریه 1994 است و 26 سال سن دارد. شیخا مهره که ورزشکار است در رشته های رزمی در المپیک نیز شرکت کرده است.

blank

شیخا مهره در فضای مجازی زیاد شناخته شده نیست، او در اینستاگرامش تنها 11 هزار و 700 دنبال کننده دارد.

8. زرین خان Zareen Khan

زرین خان یک مدل زیبای هندی است که در این لیست جایگاه هشتم را دارد. زرین متولد 14 می 1987 و 33 سال سن دارد. زرین خان علاوه بر مدلینگ در بازیگری هم حضور دارد عمدتا در صنعت فیلم سازی هند کار می کند، اگرچه در فیلم های تامیل و پنجابی نیز ظاهر شده است. او بیشتر به علت بازی در فیلم Veer در کنار شاهرخ خان ستاره هند مشهور شد.

blank

صفحه اینستاگرام Zareen Khan نزدیک به 9 میلیون دنبال کننده دارد.

7. بهاره کیان افشار Bahareh Kian Afshar

نفر هفتم لیست زیباترین زنان مسلمان در سال 2020 کسی نیست جز بهاره کیان افشار بازیگر خوش چهره و خوب کشورمان. بهاره کیان افشار Bahareh Kian Afshar بازیگر مطرح سینمای ایران در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۲ 12 مه 1985 در تهران به دنیا آمده و 37 سال سن دارد. بهاره کیان افشار سرانجام در سال 1385 با بازی در سریال تلویزیونی کلاه پهلوی در نقش شادی مستشارنیا به طور حرفه ای وارد دنیای سینما و تلویزیون شد.

blank

بنا به گفته سایت FillGap بهاره کیان افشار شباهت بسیار زیادی با ainy jaffri عینی جفری بازیگر و مدل پاکستانی دارد و خیلی ها آنها را باهم اشتباه می گیرند، اما وبسایت امروزیا شباهت آنچنانی بین این دو پیدا نکرده است.

عکس عینی جفری بازیگر و مدل پاکستانی

blank

خانم بهاره کیان افشار در صفحه اینستاگرام خود 1 میلیون 700 هزار دنبال کننده دارد.

6. بلا حدید Bella Hadid

بلا حدید Isabella Khair Hadid مدل معروف آمریکایی خواهر کوچک تر جی جی حدید دیگر مدل مشهور است. بلا زاده 9 اکتبر 1996 و فرزند محمد حدید فلسطینی آمریکایی است. این سوپر مدل به عنوان مدل سال 2020 نیز انتخاب شده است. در سال 2019 یک جراح زیبایی به نام جولین دا سیلوا فهرست ۱۰ نفرهٔ «زیباترین زنان جهان از نظر محاسبات ریاضی» را منتشر کرد که بلا حدید در صدر آن قرار دارد.

blank

بلا حدید 33 میلیون دنبال کننده فقط در اینستاگرام دارد.

5. جیجی حدید Gigi Hadid

جیجی حدید خواهر بزرگتر بلا حدید سوپر مدل مشهور فلسطینی آمریکایی است. جیجی حدید با نام کامل Jelena Noura Gigi Hadid متولد 23 آوریل 1995 در لیست 50 مدل برتر جهان قرار دارد. او که چشمان بسیار زیبایی دارد با خواننده معروف انگلیسی گروه وان دایرکشن نیز در رابطه است و به همین دلیل همیشه در سرتیتر اخبار سلبریتی ها قرار دارد.

blank

جی جی تنها در اینستاگرام خود نزدیک به 58 میلیون دنبال کننده دارد.


مرتبط: عکس جدید زین مالک و جی جی حدید در کنار هم!


4. مریم اوزرلی Meryem Uzerli

مریم اوزرلی بازیگر معروف ترکیه ١٢ اوت سال 1983 در کاسل آلمان متولد شد. مریم دارای پدری اهل ترکیه و مادری آلمانى است. مریم بازیگرى حرفه ای را در بازى در یک فیلم کوتاه در سال 2008 شروع کرد. او با بازی در نقش خرم سلطان در سریال حریم سلطان شهرت زیادی پیدا کرد. او در سال 2012 توسط مجله ترکی جی کیو به عنوان زن زیبای سال ترکیه انتخاب شد.

blank

مریم اوزرلی 6 میلیون 300 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

3.  فاهریه اوجن Fahriye Evcen

فاهریه اوجن درسال ۲۰۰۵ وارد دنیای بازیگری می‌شود و اولین کار حرفه ایش درسال ۲۰۰۸ شروع می‌شود.فاهریه که دارای پدر و مادری ترکیه ای و آلمانی است در 4 ژوئن 1986 در کشور آلمان از پدر و مادری آلمانی ترکیه ای به دنیا آمده است. او می تواند به چهار زبان ترکی، آلمانی، انگلیسی و اسپانیایی صحبت کند.

blank

فاهریه اوجن در سال ۲۰۱۷ رتبه نهم در فهرست “۳۰ زن زیبا در جهان” را به خود اختصاص داد. اینستاگرام Fahriye Evcen نزدیک به 11 میلیون دنبال کننده دارد.

2. روان بن حسین Rawan Bin Hussain

نفر دوم لیست روان بن حسین مدل کویتی انگلیسی است. روان بن حسین (راوان بین حسین Rawan Bin Hussain) مدل کویتی بریتانیی (البته در بیوگرافی صفحه اینستاگرامش خود را کویتی-فلسطینی معرفی کرده) در 30 دسامبر 1996 در کویت به دنیا آمده است. روان بن حسین اینفلوئنسر اینستاگرامی، سلبریتی فضای مجازی و ادیتور مجله ولوت است.

blank

روان 24 ساله 5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

1. هانده ارچل Hande Ercel

نفر اول لیست نیز بازیگری از کشور ترکیه است. هانده ارچل (به ترکی Hande Erçel) در  23 ماه نوامبر سال 1993 در شهر بالکسیر ترکیه به دنیا آمد. او از سال 2013 وارد دنیای هنر شده است. چهره زیبای هانده ارچل باعث شد تا او با شرکت در مسابقات زیبایی که در سال ۲۰۱۲ در کشور آذربایجان برگزار شد به مقام دومی دست پیدا کند. بیشتر ارچل به خاطر بازی در نقش اصلی در سریال ترکی عشق حرف حالیش نمیشه Aşk Laftan Anlamaz مشهور شد.

blank

هانده نزدیک به 16 میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد.

مطلبی که خواندید مربوط به 10 زن زیبای مسلمان در سال 2020 بود. نظر شما در این باره چیست؟ با ما در میان بگذارید.


مرتبط: 10 مرد جذاب جهان در سال 2020



blank
ارسال شده در 13 سپتامبر 2020 - 21,915
تبلیغات متنی
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربران ناشناس

پس با این اوصاف نفر اول باید به من تعلق بگیره حیف که زیباترین ها شناخته نشدن

کاربران ناشناس

مریم خانم راست گفتن مسلمان باید همه بدنش پوشانده باشد

کاربران ناشناس

بهاره جان فقط، چون ایرانی هست و ایرانی هستم.

زینب

فقط هانده ارچل

دینا

فقط هانده ارچل بین اینا خوشگل بود

مريم

جسارتا مسلمونی یه چند تا از این خانمها بخوره توی سرشون …اگه بعضی از این خانمها که عکس تمام برهنه شون روی مجلات مد موجوده ، مسلمونن، پس من جز عرفای بزرگ زمانه هستم .

کاربران ناشناس

مریم خانم شما محدودیت داری ببخشیدعقده ای به باراومدی بهتره بجای انتقاد بری همسریابی ثبت نام کنید

سحر

بله مهمه تفسیر شما از مسلمانی چی باشه ، به نظرتون فرق بین زن مسلمان و غیر مسلمان چیه بگین شاید ما هم آگاه بشیم